woensdag 5 september 2012

Als ik groot ben, trouw ik nooit.

Op dinsdag 18 september organiseert de provincie Vlaams-Brabant een lezing over ouders, kinderen en echtscheiding.
'Steeds meer mensen krijgen met echtscheiding te maken. Eerst en vooral ouders en kinderen zelf. Maar ook de ruimere omgeving zoals familie, onderwijzers en hulpverleners. Om de impact van een echtscheiding duidelijk te maken organiseren we een infoavond', zegt Monique Swinnen, gedeputeerde voor welzijn.
Gastspreker Anne Dekeyser van De Scheidingsschool geeft tijdens deze voordracht duidelijkheid over de impact van een echtscheiding op alle betrokken partijen. De deelnemers krijgen tips en antwoorden op vragen als 'Wat betekent een scheiding voor mijn kind? Welke reacties kan ik verwachten? Wat is normaal en wanneer schakel ik hulp in? Hoe kan mijn omgeving mij steunen?
Praktische gegevens:
* Datum: dinsdag 18 september 2012 om 20 uur
* Locatie: Auditorium van het provinciehuis, Provincieplein 1 in Leuven
* Prijs: gratis


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...