zondag 6 september 2015

Ballade van een kleine roze ballon


In de week van de opvoeding werden in het Hageland 700 ballonnen opgelaten.  Aan elk van die ballonnen hing een boodschap van een ouder om een onthaalouder in de bloemetjes te zetten. 
We kregen een mail uit de regio van Tours (500 km van hier) van een dame die ons via ‘google translate’ vanuit Frankrijk liet weten dat ze een ballon had gekregen. Best grappig!

Bonjour Mesdames,
Goedendag, noem ik me Emanuele. Ik woon in Frankrijk, in het gebied Centrum, naast Tours. Ik heb uw kleine kaart gevonden die aan een rozeballon wordt gebleven steken, door me vanmiddagte wandelen. Hij werd aan het traliewerk gebleven steken dat een straat van een speeltuin voor dekinderen scheidt, is het niet grappig? Ik heb een beetje uw plaats bezocht. Wij ontwikkelen in Frankrijk mini crèches in de dorpen opdat de moeder assistente samen werken. Ik werk ikzelf bij geschoolde kinderen die een cognitieve onrusthebben. Het is boeiend. Op zijn 49 jaar wil ik een omscholing doen en leraar in de lage scholen worden. A binnenkort. 
Emanuele.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...