woensdag 8 augustus 2012

een verrassingsfeestje voor onthaalouder Vicky

Onthaalouder Vicky uit de dienst Hamme-Waasmunster vertelt over haar onvergetelijk verrassingsfeestje:
Op 9 juni 2012 was het voor mij een hele speciale dag.
Het begon allemaal in januari dan zag ik mijn man iets in de agenda schrijven, ik vroeg wat hij schreef: Jij moet zeker deze dag vrijhouden. Dus dacht ik dat we samen iets gingen doen.
Maar hoe meer de datum naderde stelde ik ook meer vragen, maar kreeg enkel te horen jij moet niets doen enkel vrij zijn!
Wel had ik al door dat bepaalde ouders van mijn opvangkindjes op de parkeerplaats meer en meer met elkaar begonnen te praten, maar eerlijk vond ik dat wel leuk, ik dacht nog van "wauw super leuk".
Op de communie van mijn zoontje, versprak iemand die ik eigenlijk niet kende zich, van "jij bent die onthaalmoeder, ja dan heb jij binnenkort een verrassingsfeestje" en ik stond versteld, dus, ja dan begon ik natuurlijk alles op een rijtje te zetten. Maar dan wist ik nog altijd niet van hoe, wat en waarom?.
Dan was het 9 juni, ik moest klaar staan om 18u. Het was zonder man of kindjes. En ik volop op van zenuwen!
Vragen kon ik stellen, antwoorden kreeg ik toch niet, enkel je zal wel zien..
Jaja daar was Kimberly (mama van een onthaalkindje), ik vroeg enkel van ben ik goed gekleed, want wist totaal niet wat ik juist moest aan doen. 
Ja hoor was het antwoord, stap maar in de auto we vertrekken, en de zenuwen liepen door mijn lichaam niet te doen....
Aangekomen op de grote markt te Sint-Niklaas, auto geparkeerd, en dan de markt oversteken en hoe dichter we kwamen hoe meer ouders er stonden allemaal met de zelfde T-shirt aan. Ik kreeg het erg moeilijk, aangekomen riepen ze in koor: "Verrassing"!
Ik was echt van de kaart, ik kreeg een T-shirt die ik moet aandoen, mijn hartje ging nogal te keer!!
Dan gingen we naar binnen en daar begon al de pret, we hebben super lekker gegeten en daarna super veel plezier gehad bij de bowling en dit alles omdat ik "HUN ONTHAALMOEDER BEN" ,ik heb hun wel 20keer gevraagd, "WAAROM IK": antwoord was telkens simpel"JIJ VERDIENT DIT" . 
Dit was voor mij echt een super avond die ik nooit of nooit zal vergeten, en het geeft zeker een dikke steun in de rug om te blijven doen wat ik nu al doe en de waardering is gewoon onbeschrijfelijk!!!
Nogmaals bedankt: Kimberly, Kelly,An, Tessa, Sabine, Natalie, Sara voor deze mooie verrassing!!!!!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...