maandag 12 december 2011

ik zag twee beren

'Ik ben blij dat ik geen kalkoen ben’, zegt Beer.
‘Wat is een kalkoen?’, vraagt Teddy, diep nadenkend.
‘Dat is een neef van de kip’ zegt Beer. ‘Een kalkoen kan enorm veel kabaal schoppen.’
‘Goh,’ zegt Teddy. ‘Dan lijkt het me reuze om een kalkoen te zijn.’
‘Als het kerstmis wordt, snijden grote mensen kalkoenen open en 
prikken ze hun vork erin.’ zegt Grote Beer.
‘Echt waar? Zijn er ook grote mensen die beren eten?’,
vraagt Teddy angstig.
‘Dat weet ik niet’, zegt Grote Beer. ‘Maar ik zou je wel willen 
opeten, omdat ik je zo lief vind.’
‘Rare grote beer’, mompelt Teddy stilletjes.
Alle bewoners van Het Berenhuis wensen hun vriendjes een nieuw jaar vol mensen die je wel zou willen opeten.
Zelf zin om Het Berenhuis in Heusden-Zolder te bezoeken?

Het is een unieke en speelse belevingswereld, waarin met zo weinig mogelijk middelen zoveel mogelijk prikkels geactiveerd worden.
Het is een opstapje om, met je gezin of vrienden, te genieten van kunst en cultuur en om andere talen te leren kennen.
Als bezoeker kan je er ronddwalen en aan de hand van een interactieve reisgids
de verschillende avonturen beleven.

www.ikzagtweeberen.com



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...