maandag 16 mei 2011

Originele knutseltip: ballonhoezen

Als nieuwjaarskadootje kregen wij van onze dienst onthaalouders in Aalter een ballonhoes. Dit had ik nog nooit gezien, maar is erg handig. Kleine kindjes spelen heel graag met ballonnen, maar... je moet toch heel goed opletten dat als hij ontploft dat je alle stukken vindt, want een stukje ballon inslikken kan gevaarlijk zijn! Wel met zo'n hoes komt alles in de hoes terecht als de ballon ontploft.



Voor de handige harry's onder ons vond ik volgende gebruiksaanwijzing op deze site.

Wil je het ook hebben, maar kan je het zelf niet maken, dan kijk je naar deze site.

Moeke Hilde, onthaalouder in Aalter

1 opmerking:

  1. Wat leuk dat jullie mijn berichtje over de ballonhoezen in jullie blog hebben gezet. Ik maak deze hoezen ook voor de verkoop, voor 2,50. De opbrengst gaat naar het kindertehuis in Ghana waar mijn collega af en toe werkt.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...