woensdag 30 maart 2011

Oude herinneringen in een schoenendoos

Laatst verwezen we naar www.postparels.blogspot.com
We hebben volgende oproep van Daphne, bedenker achter deze leuke blog ontvangen...











Ik ben Daphne, een enthousiaste verzamelaar. Ik ben 24 jaar en aan het afstuderen aan de Design Academy in Eindhoven.


Voor mijn afstuderen verzamel ik de verhalen achter oude briefjes en geheimtalen die tevoorschijn komen uit ‘schatkisten’ van zolder, om te laten zien hoe waardevol het is om dit materiaal te bewaren. Jonge meiden schrijven briefjes naar elkaar en jaren later zijn het herinneringen in een schoenendoos. Waar blijven deze lieve, gekke en onnozele berichtjes nu ze digitaal zijn?


Heb jij vroeger ook grappige, creatieve of juist hele serieuze briefjes en vakantieboeken met vriendinnen gemaakt? Of..
Ben jij nu 14? Hoe bewaar jij je digitale berichtjes? Schrijf je nog wel eens een brief?
Ik ben op zoek naar JOUW bewaarkistje, geheimtaal, briefjes, digitaal bewaar idee & verhaal.

Je kan mij een mailtje sturen of reageren via: www.postparels.blogspot.com
Op deze blog vind je mijn wekelijkse inspiratie en de ontwikkeling van mijn afstudeerproject over briefjes, geheimtaal, volgeplakte agenda’s en het bewaren hiervan.

DANKJEWEL!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...