vrijdag 29 juli 2011

Aanpassingen bij rugklachten

Als verantwoordelijke veiligheid word ik regelmatig geconfronteerd met onthaalouders die rugklachten hebben.  Soms zijn deze tijdelijk maar soms ook chronisch en een zeldzame keer is dit een reden dat een onthaalmoeder moet stoppen met werken. 
Want een onthaalouder moet toch heel dikwijls de kinderen dragen naar hun bedje, opheffen op het verzorgingskussen, in de eetstoel zetten ed.
Nu heb ik op verschillende plaatsen bij onthaalouders originele oplossingen gezien. Graag wil ik dit met jullie delen.
De foto's van de mogelijke oplossingen toon ik bij mijn huisbezoeken.
Sommige systemen zijn in de winkel te koop, andere zaken bvb verwijderbare stijlen zijn zelf aangepast. 


Kuppens Yolanda,verantwoordelijke veiligheid 
regio Limburg
ykuppens@landelijkekinderopvang.be




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...