woensdag 9 november 2011

ringen werpen

Op de leuke blog van Silke, een opvoedster werkzaam in de buitenschoolse opvang lees je hoe ze ringen maakt die je eerst kan knutselen met de opvangkinderen en waarmee je later een leuk spelletje kan spelen.


Benodigdheden: Kartonnen borden- Schaar- Verf- Flessen
Knip het middenste van de kartonnen borden uit! Zo bekom je een cirkel.
Schilder en versier de ringen. Laten drogen.
Tips: Zorg ervoor dat de flessen gevuld zijn, zodat ze niet omvallen.
Ver gooien met deze kartonnen ringen lukt niet zo goed, maar het is een leuke activiteiten voor de kleuters.






2 opmerkingen:

  1. Hoe leuk dat je mijn blog ook eens kwam bekijken.
    Ik heb namelijk ook nog een vervangingjob bij Landelijke kinderopvang gedaan!!
    Inderdaad, dit spelletje is leuk om te maken en te spelen met de kinderen!
    Kijk gerust af en toe eens op mijn blog. Ik plaats er zoveel ( en zo tijdig) mogelijk mijn knutselwerkjes op!
    Groetjes
    Silke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Silke, ik blijf je blog zeker volgen, heel leuk om lezen!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...