woensdag 8 december 2010

Op de collega's!

December is een tijd om even stil te staan, we proberen de laatste dingen van 2010 af te ronden en maken plannen voor het nieuwe jaar.
In het personeelsblad bundelen we wensen van onze collega's bij Landelijke Kinderopvang, tijdens deze feestmaand delen we regelmatig een wens met jou!

Ik drink op collega’s
die bergen verzetten,
die door blijven gaan 
met hun kop in de wind.
Ik drink op collega’s 
die risico’s nemen,
die vol blijven houden
met het geloof van een kind.
Ik drink op collega’s
die dingen beginnen
waar niemand van weet
wat de afloop zal zijn.
Ik drink op collega’s
die met vallen en opstaan
niet willen weten 
van water in wijn.
Ik drink op collega’s
die blijven vertrouwen,
die van tevoren niet vragen
waarvoor, voor hoeveel en waarom.
Ik drink op collega’s
die door blijven douwen,
zo van: doe wel
en kijk niet om.
Ik drink op het beste
van vandaag en van morgen.
Ik drink op het mooiste 
waar ik van hou.
Ik drink op het maximum
wat er nog in zit,
in vandaag en in morgen,
in mij en in jou!

Lieve collega’s, bij het begin van 2011 drink ik op jullie!!!
Ann (met dank aan Paul Van Vliet…)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...