donderdag 13 oktober 2011

Uitgeverij CLAVIS schenkt 10 vrijkaarten voor de boekenbeurs!


















Uitgeverij Clavis stelt ‘Het grote emotieboek van Karel'. Vandaag ben ik blij’ voor.

Hallo, ik ben Karel. Soms ben ik boos. Dan wil ik roepen en slaan. Soms ben ik verdrietig. Dan komen er tranen uit mijn ogen. Soms ben ik bang. Dan kruip ik in een hoekje. Maar meestal ben ik blij. Dan lach ik en ben ik vrolijk!
In dit grote emotieboek komen alle belangrijke gevoelens van kinderen aan bod. Met als extraatje spelletjes en vraagjes die het boek nog aantrekkelijker maken voor kleuters.

Technische gegevens:
Titel: Het grote emotieboek van Karel. Vandaag ben ik blij
ISBN 978 90 448 1521 4
Auteur en illustrator: Liesbet Slegers
Prijs: € 16,95- 56 pagina’s gebonden- Vanaf 2,5 jaar Formaat: 250 x 260mm

Onze vorige 'wedstrijd' voor 10 vrijkaarten was een groot succes en het is leuk te horen dat naast onze medewerkers in de kinderopvang ook jonge ouders de weg naar de blog gevonden hebben!
Uitgeverij Clavis schenkt ons 10 extra kaarten waarvoor heel veel dank!!
Intussen zijn alle vrijkaarten de deur uit!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...