zaterdag 18 juni 2011

Een ongewone dag voor Sofie

Op de blog kon je hier lezen dat Landelijke Kinderopvang een persmoment organiseerde bij onthaalouder Sofie om de kinderopvang thuis zichtbaar te maken.


We vroegen aan Sofie hoe ze zelf zoveel aandacht ervaren heeft.


Toen Marja, mijn verantwoordelijke kinderopvang vroeg of ik geen interesse had om een persmoment bij mij thuis te organiseren was ik eerlijk gezegd niet onmiddellijk laaiend enthousiast... dit doordat ik vooraf allerhande scenario's door mijn hoofd zag spoken van journalisten en fotografen die even je reilen en zeilen komen volgen... Mijn opvang mag gezien worden, ben daar best wel fier op maar dit even met wildvreemde mensen delen dat was echt wel nieuw. 
Nu, eenmaal ik aan het idee gewoon was geworden kreeg ik er eigenlijk wel zin in. Toen de eerste fotograaf binnenkwam was het ijs eigenlijk gebroken. 
Het ging er allemaal heel losjes aan toen (en niet zoals in mijn vooropgestelde scenario). Ik dacht vooraf dat alle fotografen en journalisten samen met mij rond de tafel zouden zitten en zo vragen afvuren terwijl je ook gewoon aan het werk bent ... in de plaats was het elk afzonderlijk een aantal vragen stellen, op het gemak en waren het één voor één vriendelijke mensen. Ik zou het in de toekomst zeker opnieuw doen en in elk geval elke onthaalouder aanraden als deze vraag er ooit komt!

Onthaalmoeder Sofie, dienst Hamme


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...