zaterdag 25 juni 2011

Kraks gezocht in West- Vlaanderen

Landelijke Kinderopvang heeft gezien de vele aanvragen een groot tekort aan onthaalouders specifiek in de gemeente Ruiselede en de stad Tielt.
Begin juni plannen we een wervingscampagne in deze regio, wil je je kandidaat stellen dan kan je mailen naar westvlaanderen@landelijkekinderopvang.be of 
bellen voor informatie naar 070/246041

Een warm hart voor kinderen
Ben jij iemand:
Die geniet van het verzorgen en vertroetelen van kleintjes ?
Die rustig en geduldig kan blijven bij huilende baby’s en ondeugende peuters
Die misschien liever omgaat met kleuters en grotere kinderen ?
Die graag thuis is maar toch ook nog een beroep wil uitoefenen ?
Dan is werken als onthaalouder misschien iets voor jou !



Verantwoordelijke kinderopvang Anja Bourgeois in volle 'uitdeel'-actie. 
'Ik ben  bezig met het ronddelen van 'Kraks' in mijn 2 gemeentes waar er een groot te kort aan onthaalouders is. Ik ga langs bij de stadsdiensten zoals het gemeentehuis, de bib's, het zwembad, de jeugddienst, het cultureel centrum van Tielt alsook maandag laatst naar de stedelijke academie voor woord en muziek. Ik dacht aanvankelijk dat de deur gesloten ging zijn  op een maandagvoormiddag, maar nee het was open.  Ik hoorde zelfs langs alle kanten zang, trompet... eigenlijk nogal een auditieve drukte.
Bij de infobalie aangekomen werd ik vriendelijk onthaald en uitte ik mijn verwondering over de drukte op een vroege maandagvoormiddag in een school die eingelijk vooral 'na de uren' open is. Maar de mevrouw meldde me enthousiast dat er de maandag vooral les is voor volwassenen waarop ik prompt zei dat we op zoek zijn naar muzikale onthaalouders die "Maria-gewijs",  'do-re-mi' en 'Edelweis' uit hun gesmeerde kelen kunnen toveren. Een heel grote meerwaarde in de kinderopvang, toch??!  
Ik mocht met  veel plezier een pak 'krak's' achterlaten.
"Doe a deer,  a female deer, re...." 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...