maandag 10 januari 2011

op het podium: verantwoordelijke kinderopvang Marina

Op maandag zetten we voortaan telkens een medewerker of een locatie van Landelijke Kinderopvang 'op het podium'.
Marina De Meyer, verantwoordelijke kinderopvang -dienst onthaalouders Ninove- wil alle collega's danken voor de leuke reacties die ze kreeg naar aanleiding van 25 jaar dienst.

Mijmeringen vanuit de oudste, de stoutste, de wijste der steden….Ninove
Ik zeg 
“Dankjewel”
Aan iedereen van het secretariaat Oost-Vlaanderen
voor de 25 mooie rode rozen 
die ik kreeg voor mijn 25 jaar tewerkstelling bij Landelijke Kinderopvang
“Dankjewel”
Voor de vele kaartjes en felicitaties die ik vanuit Landelijke Kinderopvang hoofdkantoor
en de vele collega’s over de provincies heen
mocht ontvangen op het personeelsfeest
“Dankjewel”
Aan mijn collega’s van het secretretariaat
voor de verrassende organisatie van een
Super-happy-day !!!
Zo werd 2010 voor mij een fantastisch en apart jaar !
“recht vanuit het hart”

Marina staat links op de foto tijdens haar viering op het personeelsfeest te Boom.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...